Reparatie en retouren

Reparaties (zonder garantie)
U kunt uw elektrische apparatuur via ons laten repareren. Alleen de merken die wij in ons assortiment voeren, worden aangenomen voor reparatie.

Stuur het te repareren artikel naar:

Total Hair Service
t.a.v. Afdeling Reparaties
Wasaweg 11
9723 JD Groningen

Belangrijk:

  •  Gebruik een goede verpakking
  •  Vermeld de klacht
  •  Vermeld wanneer en waar u het artikel heeft aangeschaft
  •  Vermeld uw adresgegevens
  •  Geef aan wat de maximale kosten voor reparatie mogen zijn, wordt het meer, dan zullen we dit eerst met u
     overleggen. 

Omruilen defecte apparaten

Mocht het voorkomen dat er een apparaat wat u bij ons heeft aangeschaft kapot gaat, gaan wij altijd uit van de fabrieksgarantie. Mocht u buiten deze garantie vallen of u laat het apparaat liever niet repareren en u wilt een nieuwe, dan biedt Total Hair u een omruilkorting. Als service krijgt u dan van ons 25% korting op het nieuwe apparaat. Het defecte apparaat levert u dan bij ons in.

Bel ons of kom even langs voor meer informatie hierover.

Retouren

Als u een product in onze webshop hebt gekocht en het artikel bevalt u niet, dan kunt u het binnen 10 dagen na ontvangst retourneren.

Belangrijk:

  • Vermeld u uw naam en adres.

  • Stuur een kopie van het aankoopbewijs mee.

  • Zowel het product als de verpakking dienen origineel en onbeschadigd te zijn.

  • Gebruikte artikelen (o.a. scharen/tondeuses) kunnen niet worden geretourneerd.

  • Verbruiksartikelen (vloeibare producten) kunnen niet retour.

  • De koper draagt de verzendkosten.

Total Hair Service
t.a.v. Afdeling Retouren
Wasaweg 11
9723 JD Groningen

 

Scharen slijpen 

U kunt bij uw bestelling een envelop ontvangen waarin u uw schaar of scharen kunt opsturen naar de slijpservice.

In de meeste gevallen is de schaar binnen enkele dagen retour bij u.

Heeft u geen envelop van ons stuur dan uw schaar naar ;

De Slijperij

Groenestraat 2

4521RC Biervliet